Xiaomi Mi Max 3 Rumoured with 5500mah battery and wireless charging

Since December last year, information about Xiaomi Mi Max 3 is leaking. It is believed that this Chinese company will be one of the next product of Xiaomi. During this time, information about Xiaomi Mi Mix 2S and Xiaomi Mi 7 has also been revealed.
Now I have got information about the specification and feature of Xiaomi Mi Max 3 handset. The latest report shows that this smartphone of Xiaomi will come with many fun features like Wireless Charging and Iris Scanner.
xiaomi global xiaomi gsmarena xiaomi global store xiaomi gimbal xiaomi gopro xiaomi gamepad xiaomi gallery apk xiaomi google xiaomi gadgets xiaomi group xiaomi bluetooth speaker xiaomi band 2 xiaomi best phone xiaomi bluetooth headset xiaomi band xiaomi band 3 xiaomi best mobile xiaomi bezel less xiaomi bluetooth audio receiver xiaomi bootloader unlock xiaomi keyboard xiaomi katrina kaif xiaomi kaha ki company hai xiaomi killer xiaomi kernel source xiaomi keyboard apk xiaomi katrina xiaomi kettle xiaomi keyboard setting xiaomi ka hindi xiaomi earphone xiaomi eu xiaomi electric scooter xiaomi electric car xiaomi earphones india xiaomi exchange offer xiaomi electric bike xiaomi email xiaomi eu rom xiaomi event xiaomi a1 xiaomi amazfit xiaomi a1 price xiaomi a2 xiaomi a1 review xiaomi account xiaomi amazfit bip xiaomi action camera xiaomi a5 xiaomi air purifier xiaomi india xiaomi india news xiaomi ipo xiaomi inc xiaomi india careers xiaomi india wiki xiaomi in hindi xiaomi india twitter xiaomi ip camera xiaomi india head xiaomi drone xiaomi device service tool xiaomi data recovery software xiaomi desh ka smartphone xiaomi dual camera xiaomi dual camera phones xiaomi drone price in india xiaomi drone 4k xiaomi designer xiaomi download xiaomi flash tool xiaomi forum xiaomi founder xiaomi fast charger xiaomi flipkart xiaomi flagship phone xiaomi firmware xiaomi full screen phone xiaomi flash sale xiaomi factory reset xiaomi mi a1 xiaomi mi a2 xiaomi mi mix 2 xiaomi mi 7 xiaomi mi max 2 xiaomi mi note 3 xiaomi mobile xiaomi mi 6 xiaomi mi mix xiaomi mi4 xiaomi huami amazfit xiaomi headphones xiaomi headquarters xiaomi hm 2lte-in xiaomi helpline xiaomi home xiaomi huami amazfit bip xiaomi head office xiaomi huami xiaomi hm note 1lte xiaomi z1 xiaomi zmi xiaomi zestmoney xiaomi zi5 xiaomi zigbee xiaomi zauba xiaomi z15 charger xiaomi z series xiaomi zmi mf855 review xiaomi z4 projector xiaomi wiki xiaomi watch xiaomi website xiaomi wallpapers xiaomi wireless earphone xiaomi warranty check xiaomi watch price xiaomi wireless headphones xiaomi wifi repeater xiaomi wifi router what is xiaomi phone what is the price of xiaomi mi3 in india what is the price of xiaomi mi4 in india what is the price of xiaomi redmi note 3 what mobile xiaomi what is the price of xiaomi redmi note 2 what is the price of xiaomi mi5 in india what is the price of xiaomi mi5 what is the price of xiaomi mi note pro what is the price of xiaomi redmi 2 where to buy xiaomi where to buy xiaomi mi4 where to buy xiaomi redmi note 3 where to buy xiaomi mi3 where to buy xiaomi mi5 where is xiaomi service center where is xiaomi company where is my xiaomi where to buy xiaomi mi 5 online where is xiaomi store xiaomi jobs xiaomi jio offer xiaomi jacket xiaomi japan xiaomi jokes xiaomi j1 xiaomi jason xiaomi joystick xiaomi january 2018 xiaomi jobs in india xiaomi y1 xiaomi y1 lite xiaomi yi xiaomi yi 4k action camera xiaomi yi 4k xiaomi y1 mobile xiaomi y1 price in india xiaomi yeelight xiaomi yi action camera xiaomi y1 review zenfone 2 vs xiaomi mi4 zenfone 2 vs xiaomi mi4i zauba xiaomi zhushou.xiaomi.com english zhuti xiaomi zenfone 5 vs xiaomi redmi 1s zenfone 6 vs xiaomi mi3 zenfone 5 vs xiaomi redmi 2 zenfone 5 vs xiaomi mi3 zte vs xiaomi mi5 xiaomi mi4 xiaomi mi xiaomi mi4i xiaomi mi3 xiaomi mi5 xiaomi price in india mi5 xiaomi price mobile xiaomi mi note xiaomi malaysia xiaomi verify xiaomi video xiaomi mi4 video xiaomi redmi note 3 video xiaomi yi video xiaomi redmi note video xiaomi redmi 1s vpn xiaomi video xiaomi mi5 video xiaomi vr xiaomi action camera xiaomi yi about xiaomi mi4 about xiaomi mobile about xiaomi redmi 1s about xiaomi mi5 about xiaomi redmi note 4g about xiaomi redmi note 3 about xiaomi mi3 about xiaomi mi4i about xiaomi phone xiaomi x1 xiaomi x1 price xiaomi x5 xiaomi x xiaomi xiaofang xiaomi x1 launch date xiaomi xa1 xiaomi x1 2017 xiaomi x6 xiaomi x7 xiaomi xiaomi mi4 xiaomi xiaomi mi3 xiaomi redmi xiaomi redmi xiaomi mi4i xiaomi mi4i xiaomi mi5 xiaomi.com xiaomi indonesia xiaomi indonesia xiaomi note and xiaomi note pro xiaomi mobile xiaomi mobile xiaomi note xiaomi note xiaomi phone xiaomi phone when xiaomi laptop launch in india when is xiaomi ipo when xiaomi launch tv in india when xiaomi mi6 launch in india when to buy xiaomi when xiaomi launch in india when xiaomi 5x launch in india when xiaomi 5 launch when xiaomi note 5 launch when xiaomi mi7 launch new xiaomi phone note 3 xiaomi note pro xiaomi note 4g xiaomi news about xiaomi note 2 xiaomi note xiaomi ninebot xiaomi note 2 prime xiaomi note prime xiaomi spesifikasi xiaomi redmi 2 smartphone xiaomi service center xiaomi spesifikasi xiaomi redmi note spesifikasi xiaomi redmi 1s spesifikasi xiaomi spesifikasi xiaomi mi4 spesifikasi xiaomi redmi note 2 spesifikasi xiaomi redmi note 3 spesifikasi xiaomi redmi 3 oneplus one vs xiaomi mi4 okeshop xiaomi olx xiaomi olx xiaomi mi3 official website of xiaomi olx xiaomi mi4 online buy xiaomi redmi note 3 online buy xiaomi mi3 online xiaomi online buy xiaomi redmi 1s latest xiaomi phone laptop xiaomi latest xiaomi phone 2015 latest xiaomi news lazada xiaomi power bank lazada xiaomi mi3 lollipop xiaomi mi3 lollipop xiaomi latest news about xiaomi mi5 login xiaomi www.xiaomi.com sg www.xiaomi.com singapore www.xiaomi mobile www.xiaomi.com india www.xiaomi malaysia www.xiaomi indonesia www.xiaomi mi4 www.xiaomi mi3 www.xiaomi redmi note 3 www.xiaomi redmi note 4g best xiaomi phone buy xiaomi mi3 buy xiaomi mi4 buy xiaomi redmi note 3 buy xiaomi buy xiaomi mi5 buy xiaomi mi a1 buy xiaomi redmi note 2 online buy xiaomi redmi note 3 online buy xiaomi redmi 5a qualcomm xiaomi qoo10 xiaomi qoo10 xiaomi power bank quạt usb xiaomi qoo10 xiaomi box qoo10 xiaomi tv box quick charge xiaomi quadcopter xiaomi yi qr code xiaomi quality of xiaomi upcoming xiaomi phones update xiaomi redmi 1s upcoming xiaomi phones in india 2015 update xiaomi update firmware xiaomi yi update xiaomi mi3 usb driver xiaomi unboxing xiaomi mi5 update lollipop xiaomi redmi 2 update marshmallow xiaomi yi camera xiaomi yi xiaomi yeelight xiaomi youtube xiaomi redmi note 3 youtube xiaomi mi3 yi action camera xiaomi yi camera xiaomi review xiaomi mi4 youtube yi xiaomi app yi camera xiaomi pantip tablet xiaomi tv xiaomi the xiaomi mi note the xiaomi mi 4i the xiaomi mi 5 the xiaomi redmi note 3 the xiaomi redmi note 4g the xiaomi redmi note the xiaomi mi3 power bank xiaomi price of xiaomi mi4 price of xiaomi redmi note 3 price of xiaomi mi5 price of xiaomi mi4 in india price of xiaomi mi3 price of xiaomi redmi note 2 power bank xiaomi 10400mah price of xiaomi mi note pro price of xiaomi redmi 2 review xiaomi redmi 2 review xiaomi mi4i review xiaomi mi4 review xiaomi redmi note 3 review xiaomi redmi note redmi xiaomi review xiaomi mi3 review xiaomi redmi note 4g redmi xiaomi 1s redmi xiaomi note 3 xiaomi china xiaomi company xiaomi customer care xiaomi camera xiaomi charger xiaomi cloud xiaomi china website xiaomi careers xiaomi customer care no xiaomi car xiaomi vs redmi xiaomi vs samsung xiaomi vr xiaomi vr play 2 xiaomi video xiaomi valuation xiaomi vs oneplus xiaomi verify xiaomi vacuum robot xiaomi vs honor xiaomi redmi note 5 xiaomi redmi 5a xiaomi redmi note 4 xiaomi redmi y1 xiaomi redmi 4 xiaomi redmi 5 xiaomi redmi 5 plus xiaomi redmi xiaomi redmi note xiaomi redmi y1 lite xiaomi phones xiaomi power bank xiaomi products xiaomi phones under 5000 xiaomi projector xiaomi pc suite xiaomi phone price xiaomi phones under 10000 xiaomi phones in india xiaomi price in india xiaomi note 5 xiaomi note 4 xiaomi note 3 xiaomi new phone xiaomi note 5 pro price in india xiaomi news xiaomi note 5 price in india xiaomi note 4 price in india xiaomi note 3 price in india xiaomi note 5 pro xiaomi quick charge 3.0 xiaomi quick charge 3.0 charger xiaomi quora xiaomi qicycle xiaomi quick ball apk xiaomi quick charge xiaomi qr code xiaomi quality review xiaomi qicycle india xiaomi q3 xiaomi upcoming phones xiaomi upcoming phones 2018 in india xiaomi update xiaomi usa xiaomi under 5000 xiaomi unlock xiaomi under 10000 xiaomi under 7000 xiaomi usb led light xiaomi usb driver top 10 xiaomi phones top xiaomi phones top 10 xiaomi phones under 10000 top up package xiaomi top 10 xiaomi phones under 15000 top xiaomi phones under 20000 top xiaomi phones under 10000 top model xiaomi top xiaomi themes top xiaomi mobiles xiaomi led tv xiaomi laptop xiaomi laser projector xiaomi latest phone xiaomi laptop india xiaomi login xiaomi logo xiaomi latest news xiaomi launch xiaomi laser projector india xiaomi owner xiaomi official website xiaomi oreo update xiaomi official site xiaomi online store xiaomi offer xiaomi original usb cable xiaomi original charger xiaomi or redmi xiaomi office did apple sue xiaomi did xiaomi banned in india how did xiaomi start when did xiaomi enter india how did xiaomi succeed why did xiaomi stop mi3 where did xiaomi come from how did xiaomi become successful how did angelababy and huang xiaoming meet can i use xiaomi phone in us can't activate sim card xiaomi can you buy xiaomi in us can i use xiaomi in us can we trust xiaomi can't connect to camera xiaomi can i buy xiaomi stock can i use xiaomi phone in canada can i trust xiaomi can i use xiaomi mi4 in us who to pronounce xiaomi who is huang xiaoming was xiaomi's success a fluke xiaomi tv xiaomi tv price in india xiaomi tablet xiaomi tool xiaomi tab xiaomi tv price xiaomi tv india xiaomi tablet price xiaomi tv box xiaomi twitter xiaomi worst phone xiaomi redmi 1s worst phone xiaomi worst xiaomi worst service xiaomi smartwatch xiaomi store xiaomi smart tv xiaomi service center xiaomi share price xiaomi smartphone xiaomi shoes xiaomi smart shoes xiaomi sale xiaomi smart watches does rooting void warranty xiaomi does xiaomi a1 support otg does xiaomi allow rooting does xiaomi phone work in canada does xiaomi spy does xiaomi work in canada does xiaomi a1 support vr does xiaomi a1 support volte does xiaomi work in usa does xiaomi phones blast whose company is xiaomi should i buy xiaomi mi4i should i buy xiaomi mi4 should i buy xiaomi should i buy xiaomi redmi note 3 should i buy xiaomi redmi 1s should i buy xiaomi mi3 should i buy a xiaomi phone should i buy xiaomi redmi 2 should i wait for xiaomi mi5 should i buy xiaomi mi5 best xiaomi phone under 10000 best xiaomi phone under 20000 best xiaomi phone in india best xiaomi phone 2017 best xiaomi mobile best price of xiaomi mi4i best xiaomi phones under 15000 best xiaomi themes best xiaomi phone 2018 must have apps for xiaomi must have apps for xiaomi redmi 1s must have apps for xiaomi mi4i must have apps for xiaomi mi3 must have apps for xiaomi note xiaomi yi must have accessories xiaomi box must have apps why xiaomi phones are cheap why xiaomi why buy xiaomi why xiaomi is best why xiaomi is bad why xiaomi is called apple of china why buy xiaomi mi4 why xiaomi phones are good why mobile xiaomi why xiaomi is successful in india will xiaomi phone work in usa will xiaomi get oreo will xiaomi launch laptop in india will xiaomi mi6 launch in india will xiaomi beats samsung will xiaomi work on verizon will xiaomi phone work in canada will xiaomi mi6 work in uk will xiaomi work in canada will xiaomi go public how much is xiaomi mi4 how xiaomi started how is xiaomi redmi note 4g how much is a xiaomi phone how much is xiaomi in singapore how is xiaomi mi4i how much is xiaomi power bank how is xiaomi mobile how much is xiaomi mi3 how is xiaomi redmi 1s do xiaomi phones explode do xiaomi phones work in us do not disturb xiaomi do not use xiaomi phones do not buy xiaomi do xiaomi phones work in canada do xiaomi phones last do xiaomi phones have gorilla glass do xiaomi phones have google play do xiaomi phones have spyware xiaomi jual xiaomi mi4 jual xiaomi redmi note jual xiaomi yi jual xiaomi redmi 1s jual xiaomi mi3 jual xiaomi mi5 jual xiaomi mi4i jual xiaomi note jual xiaomi note pro jual xiaomi mipad is xiaomi banned in india is xiaomi indian company is xiaomi phone good is xiaomi mi a1 waterproof is xiaomi and redmi are same is xiaomi and redmi same is xiaomi mi a1 good is xiaomi safe is xiaomi mi a1 available offline is xiaomi and redmi same company xiaomi mi 5 could xiaomi could not backup device review-xiaomis-mi-note-could-pose-challenge-to-apple-samsung could not verify device xiaomi erafone xiaomi earphone xiaomi ebay xiaomi ebay xiaomi mi4 eken h9 vs xiaomi yi ebay xiaomi mi3 ebay xiaomi power bank ebay xiaomi redmi note 3 eu warehouse xiaomi ebay xiaomi yi kamera xiaomi kekurangan xiaomi redmi note kamera xiaomi yi kekurangan xiaomi redmi 1s kekurangan xiaomi redmi 2 kelemahan xiaomi mi4i keunggulan xiaomi kaskus xiaomi kaskus xiaomi redmi note kaskus xiaomi mi4i daftar harga hp xiaomi dien thoai xiaomi driver xiaomi drone xiaomi download xiaomi pc suite distributor xiaomi dual sim xiaomi download xiaomi dual sim xiaomi mi4 dual sim xiaomi redmi note 4g gsmarena xiaomi gsmarena xiaomi mi4 gsmarena xiaomi mi4i gsmarena xiaomi mi3 gsmarena xiaomi redmi 2 gsmarena xiaomi redmi note gsmarena xiaomi redmi 1s gsmarena xiaomi redmi note 3 gsmarena xiaomi mi5 flipkart xiaomi flipkart xiaomi redmi 1s flipkart xiaomi mi4 forum xiaomi flipkart xiaomi mi3 facebook xiaomi flipkart xiaomi redmi note 4g flipkart xiaomi redmi flipkart xiaomi mi4i flipkart xiaomi power bank camera xiaomi cara root xiaomi redmi 2 camera xiaomi yi china xiaomi cloud xiaomi customer care xiaomi celular xiaomi cell phone xiaomi case xiaomi yi china xiaomi website how is xiaomi redmi note 3 i xiaomi indonesia xiaomi india xiaomi tv i phone xiaomi india xiaomi redmi note 3 i pad xiaomi india xiaomi mi4 price indonesia xiaomi mi4 indonesia xiaomi mi5 is xiaomi note 4g
XDA developers have been claiming on the basis of the firmware file obtained by the hoax about the specification of the Xiaomi Mi Max 3. According to the file, the Qualcomm Snapdragon 660 chipset will be given in the handset. However, Snapdragon 630 is also likely to be the processor. Max Battery capacity of 5500 mAh Keeps in mind that Xiaomi Mi Max 2 has a 5300 mAh battery. The report also revealed that the smartphone will have an 18: 9 aspect ratios display. Even before this 6.99-inch display was claimed to be given the battery of the same capacity.
Now, there is a claim about giving wireless charging in Xiaomi Mi Max 3. Xiaomi last year became part of the wireless power consortium. This means that Xiaomi Mi Max 3 will be the company’s first handset to support, Wireless Charging. XDA Developers found two evidence related to this feature in firmware. It has also been said in the report that even in Xiaomi Me 7, this technique is expected to be given. It has also been said in the report that the Sony IMX 363 sensor or the Samsung S5K217 + S5K5E8 Dual Camera Setup can be given in Xiaomi Mi Max 3. It has been reported in the report that Samsung will have a S5 K4H7 sensor. Apart from this, Xiaomi Mi Mix 3 Omnivision 2281 will be Iris scanner.
The firmware file also revealed that the phone will run on Android 8.1 Oreo. Information about dual sim slots, dual SD card support, IR blaster and LED light notification is also available.

Comments