KTM had revealed the new Duke 390 and Duke 125 together last year. Both of them come packed with the same set of features and look identical. This is surprising as the new Duke 250 doesn’t get the split headlamp and not even the TFT screen. The 2017 KTM Duke 125 is certainly a good option to consider in this case. All the KTM small bikes are manufactured in India and are exported to different markets. So, even the smallest of the Duke is made here. It is surprising to see that how KTM hasn’t launched this bike in India yet.
KTM had introduced the Duke 250, but still there is no news of the Duke 125. Possibly it could be due to the fact that the Duke 125 with so many bells and whistles turns out as expensive as the Duke 200. The 125cc bike had got its timely update last year and has now been further improved with more features and power too.
केटीएम ने पिछले साल नए ड्यूक 390 और ड्यूक 125 को बताया था। दोनों ही सुविधाओं के एक ही सेट के साथ पैक और समान दिखते हैं। यह आश्चर्यजनक है क्योंकि नए ड्यूक 250 को विभाजित हेडलैम्प नहीं मिलता है और यहां तक कि टीएफटी स्क्रीन भी नहीं है। 2017 केटीएम ड्यूक 125 निश्चित रूप से इस मामले पर विचार करने के लिए एक अच्छा विकल्प है। सभी केटीएम छोटे बाइक भारत में निर्मित होते हैं और विभिन्न बाजारों में निर्यात किए जाते हैं। तो, यहां तक कि ड्यूक का सबसे छोटा भी यहां बना है। यह आश्चर्यजनक है कि कैसे केटीएम ने भारत में इस बाइक को अभी तक लॉन्च नहीं किया है।
केटीएम ने ड्यूक 250 पेश किया था, लेकिन फिर भी ड्यूक 125 की कोई खबर नहीं है। संभवतया यह इस तथ्य के कारण हो सकता है कि इतने घंटों और सीटी के साथ ड्यूक 125 ड्यूक 200 के रूप में महंगा हो जाता है। 125 सीसी बाइक इसकी समय-समय पर पिछले साल अद्यतन और अब भी और अधिक सुविधाओं और शक्ति के साथ भी सुधार हुआ है।
KTM had introduced the Duke 250, but still there is no news of the Duke 125. Possibly it could be due to the fact that the Duke 125 with so many bells and whistles turns out as expensive as the Duke 200. The 125cc bike had got its timely update last year and has now been further improved with more features and power too.
केटीएम ने पिछले साल नए ड्यूक 390 और ड्यूक 125 को बताया था। दोनों ही सुविधाओं के एक ही सेट के साथ पैक और समान दिखते हैं। यह आश्चर्यजनक है क्योंकि नए ड्यूक 250 को विभाजित हेडलैम्प नहीं मिलता है और यहां तक कि टीएफटी स्क्रीन भी नहीं है। 2017 केटीएम ड्यूक 125 निश्चित रूप से इस मामले पर विचार करने के लिए एक अच्छा विकल्प है। सभी केटीएम छोटे बाइक भारत में निर्मित होते हैं और विभिन्न बाजारों में निर्यात किए जाते हैं। तो, यहां तक कि ड्यूक का सबसे छोटा भी यहां बना है। यह आश्चर्यजनक है कि कैसे केटीएम ने भारत में इस बाइक को अभी तक लॉन्च नहीं किया है।
केटीएम ने ड्यूक 250 पेश किया था, लेकिन फिर भी ड्यूक 125 की कोई खबर नहीं है। संभवतया यह इस तथ्य के कारण हो सकता है कि इतने घंटों और सीटी के साथ ड्यूक 125 ड्यूक 200 के रूप में महंगा हो जाता है। 125 सीसी बाइक इसकी समय-समय पर पिछले साल अद्यतन और अब भी और अधिक सुविधाओं और शक्ति के साथ भी सुधार हुआ है।
Comments
Post a Comment
Thanks For Comment